.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران خبر داد:
50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران گفت: مباحث تعهد شده استان مازندران که تکمیل 50 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است براساس برنامه زمان‌بندی شده تا اواخر اردیبهشت باید به اتمام برسد.
50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با بلاغ درباره اقدامات انجام شده برای ساماندهی خانواده‌ها زلزله‌زده در کرمانشاه اظهار کرد: هدف‌گذاری استان مازندران برای احداث 100 واحد مسکونی است و در حال حاضر عملیات تهیه نقشه و پی‌کنی در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه عملیات اسکلت بتونی 20 واحد مسکونی هم شروع شده و برخی‌ها هم به اتمام رسیده است، تصریح کرد: دور چینی این واحدها هم شروع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی در کرمانشاه در ارتباط با تکمیل واحدهای هدف‌گذاری شده، افزود: اقدامات انجام شده استان مازندران در این زمینه نسبت به سایر استان‌ها مناسب‌تر بوده و عملیات عمرانی انجام شده مازندران پیشرفت مناسبی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: گروه‌های کاری استان مازندران در کرمانشاه مشغول فعالیت هستند و به لحاظ پشتیبانی مواردی که مربوط به استان است در حال انجام است.

شریعتی یادآور شد: مباحث تعهد شده استان مازندران که تکمیل 50 واحد مسکونی است بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تا اواخر اردیبهشت باید به اتمام برسد.

وی در پاسخ به این سوال که روزانه چند نفر در این واحدها مشغول کار هستند، گفت: 50 نفر به صورت روزانه در کرمانشاه مشغول کار هستند، کارگاه سازندگی استان در منطقه در حال فعالیت است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران در پاسخ به این سوال که آیا این نیروها به صورت رایگان در حال فعالیت هستند، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده باید تا قبل از ماه مبارک رمضان این پروژه‌ها به اتمام برسد.

این مسئول در پاسخ به این سوال که برای اجرای پروژه با کمبود اعتبارات مواجه نمی‌شوید، آیا منابع آن تامین شده است، بیان کرد: تا آنجایی که مربوط به استان مازندران است، منابع مناسبی توسط خیران در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گرفته است، با توجه به نیروی کاری که داریم که 50 درصد از اعتبارات ساخت باید توسط ما تامین شود که مشکلی از این لحاظ نداریم.

شریعتی با اعلام اینکه بقیه اعتبارات باید در غالب تسهیلاتی که دولت تعهد کرده است به این افراد پرداخت کند، گفت: تا کنون مشکلی از این بابت وجود ندارد،مردم تازه وارد مرحله دریافت تسهیلات شدند، در جلساتی که با مسئولان بهزیستی و کمیته امداد داشتیم تا اینجایی کار گلایه‌ای از این بابت نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی گلایه‌های از منطقه کرمانشاه مطرح می‌شود که هنوز افرادی کانکس دریافت نکردند،گفت: بنده در این ارتباط دو نظر متفاوت دارم، در داخل شهر سرپل ذهاب احتمال اینکه افرادی کانکس دریافت نکردند وجود دارد، در روستاها کانکس در اختیار همه مردم قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران یادآور شد: ممکن است برخی افراد توقع داشته باشند که تعداد کانکس‌های بیشتری به لحاظ شرایط خانوادگی در اختیار داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: ممکن است که کانکس‌ها دریافتی همه نیازهای یک خانواده چند نفری را تامین نکند ولی همه افراد برای سرپناه کانکس دریافت کردند ممکن است افراد توقع داشته باشند که کانکس بیشتری در اختیار داشته باشند که شاید در شرایط فعلی و با توجه به تقاضای بالا برای دریافت کانکس امکان واگذاری چند کانکس به خانواده‌های که تقاضای بیشتری دارند فراهم نباشد.

شریعتی در پاسخ به این سوال که برای نحوه جذب مشارکت‌ها چه اقداماتی در استان انجام شده است، ادامه داد: رسانه‌های استان مازندران نحوه مشارکت مردم را تشریح کرد و مردم هم همکاری مناسبی در این زمینه داشتند، تاکنون انتظارات ما از مردم مازندران برآورده شده و استقبال هم مناسب بوده است.

وی میزان اعتبارات مورد نیاز برای ساخت هر واحد مسکونی 85 متری را 70 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای احداث 100 واحد مسکونی نیاز به 70 میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم از محل مشارکت‌های مردمی بخشی از نیازهای مالی تامین شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.